تبلیغات بنری چیست؟
اشکال مختلف تبلیغات به شکلهای گوناگونی که تبلیغدهندگان برای نشان دادن تبلیغ خود در اینترنت از آنها استفاده مینمایند، اشاره دارد. مانند بنرها، بنرهای دارای غنای رسانهای، نامههای تجاری و تبلیغات مبتنی بر بازی.
پر استفادهترین شكل تبلیغات اینترنتی، بنرها به شمار میآیند. استفاده از ابزار و روشهای نوین، افزون بر افزایش تأثیر این شكل از تبلیغات، انقلابی در این نوع تبلیغ ایجاد كرده است. تبلیغات بنری نقش بسزایی در افزایش قابلیتهای تصویری نامها و علائم تجاری دارند. مطابق گزارش تبلیغاتی فورستر، در شرایط یكسان، تبلیغات آنلاین تأثیر زیادی در مشهور شدن نام تجاری شركتها دارند. (تقریباْ حدود ۶۰ درصد)
تبلیغات بنری با وجود حجم كم، وسیلهای كارآمد برای تحقق اهداف چند منظوره اند زیرا:
- بنرها در حقیقت بخشی از پیامهای تبلیغاتی شركتها/وبسایتها هستند.
- این شیوه تبلیغ، اسم، نشانه (logo) و تولیدات شركتها را با روش های گوناگون و متنوعی به نمایش می گذارد.
- بنرها، ابزاری برای افزایش میانگین كلیكها به شمار می آیند.
- با كمترین جزئیات، مشتری را به كلیك ترغیب می كنند.
- در صورت استفاده از برنامههای بازاریابی زنجیره ای، این روش كلیدی برای دنبال كردن مكانیزم این برنامههاست.
افرادی كه ابزارهای تبیغاتی سنتی را برای محصولات خود مناسب نمیدانند، میتوانند از تبلیغات بنری برای گسترش نام شركت خود بیشترین بهره را ببرند. كلید موفقیت افرادی كه فعالیتهایشان ارتباط تنگاتنگی با شبكه اینترنت دارد، گنجاندن بنرها در وب سایتهایی است كه به نحوی با موضوع تبلیغ آنها مرتبط هستند. دیدن تبلیغات بنری یك شركت از سوی مشتریان، چه با كلیك بر روی آنها همراه باشد و چه نباشد، در معروف كردن نام شركت با هزینهای اندك، نقشی باور نكردنی دارد.
بطور کلی بنرها به دو شكل ثابت و متحرك طراحی میشوند. بنرها بدلیل هزینه كم در طراحی و پست از متداولترین اشكال تبلیغات اینترنتی به شمار میآیند.
بنر ثابت
بنر ثابت به بنری اطلاق میشود كه تبلیغ را بصورت یك تصویر و در اندازه ای ثابت ارایه میكند. از آنجاكه بنرها در بسیاری از سایتها نمایش داده میشوند، نرخ رویت بالایی دارند ولی نرخ كلیك در آنها پائین است.
بنرهای انیمیشندار (بنرهای پویا)
در حقیقت بنرهای ثابتی هستند كه از فنآوری انیمیشن در طراحی و ساخت آنها استفاده شده است. این نوع بنرها بدلیل برخورداری از انیمیشن نسبت به بنرهای ثابت غالباً نرخ كلیك بالاتری دارند. بنرهای ثابت و انیمیشندار هر دو ابزاریهای مناسبی برای معرفی نام تجاری میباشند.
بنرهای تعاملی
شكل دیگری از بنرها، بنرهای تعاملی هستند. در این نوع بنرها كه به تازگی بسیار مشهور شدهاند، برای كاربران این امكان فراهم است كه ارتباط دو طرفهای را با تبلیغ کنندگان برقرار نمایند. به عنوان مثال گزینههایی به منظور ورود اطلاعات برای كاربران در نظر گرفته شده و به تناسب اطلاعاتی كه كاربران وارد میكنند، پاسخهایی به آنها داده میشود. از بنرهای تعاملی غالباً در خریدها و ثبت نامهای اینترنتی و مواردی از این قبیل استفــاده مــیشــود. در اغــلب موارد بــنرهای تعاملــی با اسـتفاده از HTML ,Java Script ,Java Applet ساخته میشوند. امروزه بنرها از اشكال، اندازهها و روشهای ارایه استانداری برخوردار هستند.
اما به هر حال همیشه به خاطر داشته باشید که تنها یکی از گزینه های تبلیغات اینترنتی تبلیغات بنری است و هرگز داشتن بنر تبلیغاتی را معادل تبلیغات اینترنتی در نظر نگیرید! تبلیغات اینترنتی فرایندی پیچیده است که بنرها تنها بخشی از آن هستند.
ویژگی طراحی بنر توسط ما
شرح ویژگی ها
نمونه کارها
تعرفه خدمات
نوع
خدمت |
تعداد
اتود |
نوع |
اشخاص |
کسب و
کارهای کوچک |
شرکت
ها و سازمان
ها |
زمان
تحویل |
بنر |
1 |
بنرمتحرک
(گیف) |
000,70 تومان |
000,116 تومان |
000,160
تومان |
2 روز
کاری |
تلگرام
(ثابت) |
000,40 تومان |
000,86
تومان |
000,130
تومان |
|||
اینستاگرام
(ثابت) |
000,40 تومان |
000,86
تومان |
000,130
تومان |