دنیای گرافیکدنیای گرافیک
منو
  • خدمات ما
    • خدمات
      • طراحی لوگو
      • طراحی کارت ویزیت
      • طراحی ست اداری
      • طراحی کاتالوگ
      • طراحی تراکت
      • طراحی بروشور
      • طراحی بنر
    • بسته های پیشنهادی
      • بسته اشخاص
      • بسته شرکت ها
      • بسته بنر صفحات مجازی
    • سرویس های سفارشی
      • سرویس سفارشی
    • برند سازی
      • برند سازی
  • نمونه کارها
  • تعرفه خدمات
  • سفارش آنلاین
  • ارتباط با ما
  • وبلاگ

طراحی بنر

دنیای گرافیک > طراحی بنر

تبلیغات بنری چیست؟

اشکال مختلف تبلیغات به شکل‌های گوناگونی که تبلیغ‌دهندگان برای نشان دادن تبلیغ خود در اینترنت از آنها استفاده می‌نمایند، اشاره دارد. مانند بنرها، بنرهای دارای غنای رسانه‌ای، نامه‌های تجاری و تبلیغات مبتنی بر بازی.

پر استفاده‌ترین شكل تبلیغات اینترنتی، بنرها به شمار می‌آیند. استفاده از ابزار و روش‌های نوین، افزون بر افزایش تأثیر این شكل از تبلیغات، انقلابی در این نوع تبلیغ ایجاد كرده است. تبلیغات بنری نقش بسزایی در افزایش قابلیت‌های تصویری نام‌ها و علائم تجاری دارند. مطابق گزارش تبلیغاتی فورستر، در شرایط یكسان، تبلیغات آنلاین تأثیر زیادی در مشهور شدن نام تجاری شركت‌ها دارند. (تقریباْ حدود ۶۰ درصد)

تبلیغات بنری با وجود حجم كم‏، وسیله‌ای كارآمد برای تحقق اهداف چند منظوره اند‏ زیرا:

  • بنرها در حقیقت بخشی از پیام‌های تبلیغاتی شركت‌ها/وب‌سایت‌ها هستند.
  • این شیوه‌ تبلیغ‏، اسم، نشانه (logo) و تولیدات شركت‌ها را با روش های گوناگون و متنوعی به نمایش می ‌گذارد.
  • بنرها، ابزاری برای افزایش میانگین كلیك‌ها به شمار می ‌آیند.
  • با كم‌ترین جزئیات، مشتری را به كلیك ترغیب می ‌كنند.
  • در صورت استفاده از برنامه‌های بازاریابی زنجیره ای، این روش كلیدی برای دنبال كردن مكانیزم این برنامه‌هاست.

افرادی كه ابزارهای تبیغاتی سنتی را برای محصولات خود مناسب نمی‌دانند، می‌توانند از تبلیغات بنری برای گسترش نام شركت خود بیش‌ترین بهره را ببرند. كلید موفقیت افرادی كه فعالیت‌هایشان ارتباط تنگاتنگی با شبكه اینترنت دارد، گنجاندن بنرها در وب سایتهایی است كه به نحوی با موضوع تبلیغ آنها مرتبط هستند. دیدن تبلیغات بنری یك شركت از سوی مشتریان، چه با كلیك بر روی آنها همراه باشد و چه نباشد، در معروف كردن نام شركت با هزینه‌ای اندك، نقشی باور نكردنی دارد.

بطور کلی بنرها به دو شكل ثابت و متحرك طراحی می‌شوند. بنرها بدلیل هزینه كم در طراحی و پست از متداول‌ترین اشكال تبلیغات اینترنتی به شمار می‌آیند.

بنر ثابت

بنر ثابت به بنری اطلاق می‌شود كه تبلیغ را بصورت یك تصویر و در اندازه ای ثابت ارایه می‌كند. از آنجاكه بنرها در بسیاری از سایت‌ها نمایش داده می‌شوند، نرخ رویت بالایی دارند ولی نرخ كلیك در آنها پائین است.

بنرهای انیمیشن‌دار (بنرهای پویا)

در حقیقت بنرهای ثابتی هستند كه از فن‌آوری انیمیشن در طراحی و ساخت آنها استفاده شده است. این نوع بنرها بدلیل برخورداری از انیمیشن نسبت به بنرهای ثابت غالباً نرخ كلیك بالاتری دارند. بنرهای ثابت و انیمیشن‌دار هر دو ابزاری‌های مناسبی برای معرفی نام تجاری می‌باشند.

بنرهای تعاملی

شكل دیگری از بنرها، بنرهای تعاملی هستند. در این نوع بنرها كه به تازگی بسیار مشهور شده‌اند، برای كاربران این امكان فراهم است كه ارتباط دو طرفه‌ای را با تبلیغ کنندگان برقرار نمایند. به عنوان مثال گزینه‌‌هایی به منظور ورود اطلاعات برای كاربران در نظر گرفته شده و به تناسب اطلاعاتی كه كاربران وارد می‌كنند، پاسخ‌هایی به آنها داده می‌شود. از بنرهای تعاملی غالباً در خریدها و ثبت نام‌های اینترنتی و مواردی از این قبیل استفــاده مــی‌شــود. در اغــلب موارد بــنرهای تعاملــی با اسـتفاده از HTML ,Java Script ,Java Applet ساخته می‌شوند. امروزه بنرها از اشكال، اندازه‌ها و روش‌های ارایه استانداری برخوردار هستند.

اما به هر حال همیشه به خاطر داشته باشید که تنها یکی از گزینه های تبلیغات اینترنتی تبلیغات بنری است و هرگز داشتن بنر تبلیغاتی را معادل تبلیغات اینترنتی در نظر نگیرید! تبلیغات اینترنتی فرایندی پیچیده است که بنرها تنها بخشی از آن هستند.

ویژگی طراحی بنر توسط ما

سادگی
سادگی
جذابیت
جذابیت
انتقال پیام
انتقال پیام
رنگ بندی مناسب
رنگ بندی مناسب
سبک و کم حجم
سبک و کم حجم
تصاویر مناسب
تصاویر مناسب
مخاطب شناسی
مخاطب شناسی
نوشته های مناسب
نوشته های مناسب

شرح ویژگی ها

سادگی
سادگی

هدف اصلی از طراحی لوگو ایجاد ارتباط بین بیننده و سازمان است و فردی که لوگو را نگاه می کند تنها چند ثانیه فرصت دارد تا مفهوم آن را درک نماید همچنین پیچیده بودن لوگو و ایجاد جزییات زیاد در آن موجب کاهش قابلیت مقیاس پذیری در لوگو می شود.

جذابیت
جذابیت

طراحی لوگوی جذاب نیاز به ایجاد یک حس طنین انداز در کاربران با نگاه اول دارد تا آن را به لوگو ای به یاد ماندنی تبدیل کند .به رسمیت شناختن نام تجاری شما در میان مخاطبان به ساخت یک رابطه بین شما و کاربران کمک خواهد کرد و باعث افزایش اعتماد به نام تجاری شما و اعتبار شما در بازار خواهد شد.

انتقال پیام
انتقال پیام

با توجه به فضای  کم و همچنین سرعت نمایش طرح باید ار گزافه گویی پرهیز کرد و از تصاویر و متن ها مهم و ضروری و مناسب استفاده نمود .

رنگ بندی مناسب
رنگ بندی مناسب

اگرچه طراحی لوگوی شما به طور مستقیم نشان دهنده ی محصولات و یا خدمات شما نمی باشد، اما باید چیزی در مورد ارزش ها و فرهنگ شرکت شما را منعکس کند. در حالت ایده آل فرهنگ شرکت شما ، افکار و عقاید مخاطبان شما را تحت تاثیر قرار می دهد. درک و شناخت مخاطبان ، شما را قادر می سازد تا به سادگی یک لوگوی تاثیر گذار و مناسب برای نام تجاری خود طراحی کنید ، به طوری که مخاطبان خود را تحت تاثیر قرار داده و بر مشروعیت کسب و کار خود بیافزایید. بخشی از ایجاد یک لوگوی فریبنده، انتخاب یک رنگ مناسب است که کمک می کند تا شمااحساسات بیننده ی خود را جادو کنید.

سبک و کم حجم
سبک و کم حجم

حجم بنر هرچقدر کمتر باشد مقبلو تر است . بنر باید به سرعت در صفحه لود شود و محتوای بنر به زودی به نمایش در بیاید . با توجه به سرعت اینترنت در ایران نیز , حجم بنر از اهمیت بیشتری برخوردار است .

تصاویر مناسب
تصاویر مناسب

برای انتخاب تصاویر دقت زیادی کنید . تصاویر بهترین ابزار رساندن منظور و پیام شما در تبلیغ هستند.

بنرهای خود را زیاد شلوغ انتخاب نکنید  مفهوم اصلی در بنرهای شلوغ در بین انواع عکسها گم می شوند . شلوغی بیش از حد به معنای جذاب بودن نیست .

مخاطب شناسی
مخاطب شناسی

بسیار مهم است اینکه شما مخاطب خود را به خوبی بشناسید .
شما نمیتوانید یک گوشی موبایل که محصول شماست را برای سنین کودکان تبلیغ کنید .
حتما باید تحقیق کنید که در رده سنی خریداران تلفن همراه بیشتر است و در ادامه برای باید یک جایگاه مناسب برای هم نمایش تبلیغ خود در نظر بگیرید .

نوشته های مناسب
نوشته های مناسب

شما در یک بنر تبلیغاتی به اندازه یک ویدئو و یک صفحه زمان ندارید. باید حرف هایتان را تنها در چند فریم (Frame) برای مخاطبان بزنید. پس باید سعی کنید تا کلمات تاثیر گذار را برای برقراری ارتباط بیشتر با بینندگان بنر تبلیغاتی خود به کار ببرید. در رابطه با کلمات جادویی می توان یک کتاب نوشت! ام با یک جست و جوی اینترنتی می توانید اطلاعات خوبی در مورد آن ها کسب کنید.

شما محدودیت زیادی در بیان کلمات و توصیفات خود در یک بنر دارید .پس سعی کنید از کلماتی که به خوبی مفهوم را می رسانند استفاده کنید شما باید در چند کلمه منظور خود را به مخاطب برسانید.

نمونه کارها

مشاهده نمونه کارهای بیشتر

تعرفه خدمات

نوع خدمت

تعداد اتود

نوع

اشخاص

کسب و کارهای کوچک

شرکت ها و سازمان ها

زمان تحویل

بنر

1

بنرمتحرک (گیف)

000,70  تومان

سفارش آنلاین

000,116  تومان

سفارش آنلاین

000,160  تومان

سفارش آنلاین

2 روز کاری

تلگرام (ثابت)

000,40  تومان

سفارش آنلاین

000,86  تومان

سفارش آنلاین

000,130  تومان

سفارش آنلاین

اینستاگرام (ثابت)

000,40  تومان

سفارش آنلاین

000,86  تومان

سفارش آنلاین

000,130  تومان

سفارش آنلاین

  • Logo

    ما در دنیای گرافیک همواره سعی داریم با ارایه خدمات گرافیکی با کیفیت و قیمت مناسب رضایت و اطمینان شما را جلب نماییم.

  • خدمات ما

    • طراحی کارت ویزیت
    • طراحی ست اداری
    • طراحی لوگو
    • طراحی کاتالوگ
    • طراحی تراکت
    • طراحی بروشور
    • طراحی بنر
    • بسته های پیشنهادی (اشخاص)
    • بسته های پیشنهادی (شرکت ها)
    • بسته های پیشنهادی (بنر صفحات مجازی)
    • برند سازی
    • سرویس سفارشی
  • پیگیری وضعیت سفارش

  • ارتباط با ما

    شما می توانید همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 الی 17 از طریق تلفن و ایمیل ذیل با ما در ارتباط باشید

    تلفن: 1564245-0910
    ایمیل: info@donyayegraphic.ir

تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه دنیای گرافیک می باشد.
هر گونه کپی برداری از مطالب و نمونه کارها بدون ذکر منبع پیگرد قانونی خواهد داشت.
  • قرارداد، قوانین و مقررات