دنیای گرافیکدنیای گرافیک
منو
  • خدمات ما
    • خدمات
      • طراحی لوگو
      • طراحی کارت ویزیت
      • طراحی ست اداری
      • طراحی کاتالوگ
      • طراحی تراکت
      • طراحی بروشور
      • طراحی بنر
    • بسته های پیشنهادی
      • بسته اشخاص
      • بسته شرکت ها
      • بسته بنر صفحات مجازی
    • سرویس های سفارشی
      • سرویس سفارشی
    • برند سازی
      • برند سازی
  • نمونه کارها
  • تعرفه خدمات
  • سفارش آنلاین
  • ارتباط با ما
  • وبلاگ

طراحی بروشور

دنیای گرافیک > طراحی بروشور

بروشور چیست؟

بروشور (Brochure) وسیله ای است برای بیان توضیحات کامل یک محصول و نحوه استفاده از آن. به همین دلیل است که به آن، کالانما هم گفته می شود. زیرا یک کالای خاص را به صورت کامل تشریح می کند و یک کاربر پس از خواندن بروشور محصول، می تواند از آن محصول استفاده کند. تولید کننده ی یک محصول، باید برای محصولش شیوه استفاده از آن محصول را چاپ کند.

معرفی و درج اطلاعات استفاده از محصول، مهم ترین پارامتر یک بروشور است. این همان تفاوت بروشور و كاتالوگ است. شما در بروشور، در مورد یک محصول خاص صحبت می کنید ولی در یک کاتالوگ، مجموعه محصولات یک شرکت یا کمپانی، معرفی می شود. اگرچه امروز انواع محصولات تبلیغی و گرافیکی به صورت اینترنتی و غیر چاپی نیز منتشر می شوند، اما چاپ کاغذی، موجب دسترسی بیشتر و سهل الوصولی آن می شود. بروشورها بر خلاف کاتالوگ ها حجم کمتر و ظاهر ساده تری دارند.

بروشورها در اندازه های مختلف و با سلیقه سفارش دهنده طراحی و چاپ می شوند. آنها اغلب ارزان هستند و تیراژ بالایی دارند، زیرا قرار است که در میان مصرف کنندگان بیشماری توزیع شوند و معمولا بر روی کاغذی با گرم پایین چاپ می شوند تا هم ارزانتر باشند و هم خواندن آن ها برای مصرف کننده ساده تر باشد.

درطراحی بروشور دست طراح برای تعداد صفحات باز است و از این منظر او می تواند انواع اطلاعات را به همراه تصویر در کنار هم و بدون نگرانی از شلوغی صفحه بیاورد. از طرف دیگر چون هر بروشور مخصوص یک محصول خاص می باشد، به همین دلیل از لحاظ طراحی، کمتر در رقابت با بقیه طراحی ها است.

انواع بروشور

Title

ویژگی طراحی بروشور توسط ما

ابتدا و انتهای به یادماندنی
ابتدا و انتهای به یادماندنی
دسته بندی منظم محتوا
دسته بندی منظم محتوا
چیدمان ساده و خلاق
چیدمان ساده و خلاق
جذابیت
جذابیت
جلد جذاب و خلاقانه
جلد جذاب و خلاقانه
حفظ یکپارچگی تا آخرین صفحه
حفظ یکپارچگی تا آخرین صفحه
به کارگیری عکس های مرتبط، واقعی و با کیفیت
به کارگیری عکس های مرتبط، واقعی و با کیفیت
طراحی مدرن
طراحی مدرن

شرح ویژگی ها

ابتدا و انتهای به یادماندنی
ابتدا و انتهای به یادماندنی

در هر فرآیند فروش، مهمترین مواردی که مورد توجه مغز قدیم قرار می گیرد آغاز و پایان آن فرآیند است.کاتالوگ های تبلیغاتی نیز آن مستثنی نیست.اولین جملات و تصاویر وآخرین صفحات باید با دقت و ظرافت اجرا شود.(به زودی مقاله کاملی از این موضوع مهم در بخش وبلاگ ایده پردازان ارایه خواهد شد)

دسته بندی منظم محتوا
دسته بندی منظم محتوا

نوع طراحی و جایگذاری محتوای کاتالوگ باید از یک آهنگ متناسب و تکرار پذیری در تمامی صفحات بهره ببرد. عنوان ها باید کامل مشخص و موارد مهم تر در متن باید مجزا گردد. تا چشم مخاطب شما خسته نشود.

چیدمان ساده و خلاق
چیدمان ساده و خلاق

 چیدمان مناسب ،زیبا و منتطقی می تواند انتخاب مشتری شما را ساده تر سازد.چیدمان مناسبی که منطق آن بلاغاصله توسط مشتری کشف می شود می توتند باعث خرید بیشتر گردد. مثلا محصولات به ترتیب قیمت چیده شده شده باشند. محصول گرانتر اولین گزینه و محصول ارزانتر در آخرین گزینه قرار گیرد.

جذابیت
جذابیت

طراحی لوگوی جذاب نیاز به ایجاد یک حس طنین انداز در کاربران با نگاه اول دارد تا آن را به لوگو ای به یاد ماندنی تبدیل کند .به رسمیت شناختن نام تجاری شما در میان مخاطبان به ساخت یک رابطه بین شما و کاربران کمک خواهد کرد و باعث افزایش اعتماد به نام تجاری شما و اعتبار شما در بازار خواهد شد.

جلد جذاب و خلاقانه
جلد جذاب و خلاقانه

هر گونه حرکت سریع توجه مغز قدیم را به خود جلب می کند.چون ورودی های خطر برای انسان هر گونه تغییر و حرکت سریع است. پینهاد می شود در طراحی جلد از این تکنیک برای جلب توجه استفاده کنید. از تصاویری که در آن نوعی حرکت در آن نهفته است استفاده نمایید.

حفظ یکپارچگی تا آخرین صفحه
حفظ یکپارچگی تا آخرین صفحه

 استفاده از یک هارمونی در بافت ها و رنگ ها و نوع نوشتار در قسمت های اصلی صفحات کاتالوگ، باعث می شود که مخاطب شما آرامش لازم برای ورق زدن و خواندن مطالب پیدا کند. نباید فراموش کرد که تضاد در طراحی باعث واکنش مغز نا خودآگاه شده و توجه مخاطب را بیشتر می کند.

به کارگیری عکس های مرتبط، واقعی و با کیفیت
به کارگیری عکس های مرتبط، واقعی و با کیفیت

این را باید بدانیم که فقط موارد ملموس و واقعی درک می شوند. پاتریک رنوویس در کتاب بازاریابی عصبی می گوید مغز قدیم دائم در حال بررسی موارد ملموس و آشناست … (به زودی مقاله کاملی از این موضوع مهم در بخش وبلاگ ایده پردازان ارایه خواهد شد)

طراحی مدرن
طراحی مدرن
با توجه به اینکه تکنوژی و روش های طراحی دارای پیشرفت های روز افزون  می باشند بنابراین طراحی باید بر اساس دنیای روز باشد و حال و هوای طرح متناسب با زمانه خود نیز باشد

نمونه کارها

مشاهده نمونه کارهای بیشتر

تعرفه خدمات

نوع خدمت

تعداد اتود

نوع

اشخاص

کسب و کارهای کوچک

شرکت ها و سازمان ها

زمان تحویل

بروشور

1

----

000,280  تومان

سفارش آنلاین

000,420  تومان

سفارش آنلاین

000,480  تومان

سفارش آنلاین

2 روز کاری

  • Logo

    ما در دنیای گرافیک همواره سعی داریم با ارایه خدمات گرافیکی با کیفیت و قیمت مناسب رضایت و اطمینان شما را جلب نماییم.

  • خدمات ما

    • طراحی کارت ویزیت
    • طراحی ست اداری
    • طراحی لوگو
    • طراحی کاتالوگ
    • طراحی تراکت
    • طراحی بروشور
    • طراحی بنر
    • بسته های پیشنهادی (اشخاص)
    • بسته های پیشنهادی (شرکت ها)
    • بسته های پیشنهادی (بنر صفحات مجازی)
    • برند سازی
    • سرویس سفارشی
  • پیگیری وضعیت سفارش

  • ارتباط با ما

    شما می توانید همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 الی 17 از طریق تلفن و ایمیل ذیل با ما در ارتباط باشید

    تلفن: 1564245-0910
    ایمیل: info@donyayegraphic.ir

تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه دنیای گرافیک می باشد.
هر گونه کپی برداری از مطالب و نمونه کارها بدون ذکر منبع پیگرد قانونی خواهد داشت.
  • قرارداد، قوانین و مقررات