دنیای گرافیکدنیای گرافیک
منو
  • خدمات ما
    • خدمات
      • طراحی لوگو
      • طراحی کارت ویزیت
      • طراحی ست اداری
      • طراحی کاتالوگ
      • طراحی تراکت
      • طراحی بروشور
      • طراحی بنر
    • بسته های پیشنهادی
      • بسته اشخاص
      • بسته شرکت ها
      • بسته بنر صفحات مجازی
    • سرویس های سفارشی
      • سرویس سفارشی
    • برند سازی
      • برند سازی
  • نمونه کارها
  • تعرفه خدمات
  • سفارش آنلاین
  • ارتباط با ما
  • وبلاگ

طراحی کارت ویزیت

دنیای گرافیک > طراحی کارت ویزیت

مقدمه

کارت ویزیت تاریخچه‌ای بسیار طولانی دارد و سابقه استفاده از آن به قرن 15 میلادی در چین و 17 میلادی در اروپا باز می‌گردد. شاهزادگان و اشرافزاده ها برای دیدار با اشخاص مهم دیگر، کاغذ، پوستین و یا چیزی شبیه آن را جلوتر برای شخص ملاقات شونده  می فرستادند تا خود را به او معرفی کنند،که در آن از سوابق اشرافزادگی خود نوشته و قرار رسمی ملاقات را با او بگذارند. چینی‌ها از کارت ویزیت برای اعلام قصد افراد سرشناس برای ملاقات با افراد یا بازدید از مکان‌های مهم استفاده می‌کردند. از سوی دیگر صاحبان تجارتخانه‌ها و اماکن مهم تجاری یا سیاسی نیز با مطالعه کارت ویزیت‌های دریافتی می‌توانستند در مورد جایگاه و اهمیت فردی که خواهان ملاقات شده بود قضاوت کرده و تصمیم بگیرند که او را به حضور بپذیرند یا نه. در واقع این همان تعامل اول با مخاطب بوده که شخص ملاقات کننده از خود به مخاطب ارایه   داده و اهمیت معرفی ابتدایی را نشان می داد.

کارت ویزیت چیست؟

 کارت ویزیت  ( Business Card )معرف شما و پلی برای دسترسی مشتریان به شماست. كارت ویزیت یكی از موثر ترین و ارزانترین ابزار های تبلیغات و بازاریابی به شمار می رود. كارت ویزیت اطلاعات یك شخص یا شركت را به ساده ترین شكل در اختیار مخاطبان قرار می دهد. این اطلاعات می تواند شامل نام، نشانی، روش های تماس با صاحب كارت و گاه خدماتی كه صاحب كارت ارایه می كند و حتی یك شعار تبلیغاتی باشد. کارت ویزیت در کلامی خلاصه ، وسیله ای است ابتدا برای معرفی و سپس ارایه راه های تماس با شما. از آنجا که برخورد اول همیشه مهم و تاثیر گذار خواهد بود، کارت ویزیت به طور غیر مستقیم بخشی از کار بازاریابی و تبلیغات شما را برعهده خواهد داشت.

چرا باید كارت ویزیت داشته باشیم ؟

كارت ویزیت   ( Business Card )  یكی از ارزان ترین و موثر ترین اشكال بازاریابی به شمار می رود. كارت ویزیت اگر طراحی مناسبی داشته باشد می تواند فرصت های شغلی جدیدی را برای شما فراهم كند و روش های تماس با شما را به ساده ترین شكل ممكن در اختیار مشتریان و مخاطبان شما قرار دهد.

در پاره ای از موارد، داشتن كارت ویزیت نشانه شخصیت حرفه ای و اجتماعی محسوب می شود. كارت ویزیت  مناسب می تواند در حافظه مخاطب ثبت شود. شما می توانید در هر فرصتی (جلسه ، سمینار ، مهمانی ، محل كار و …) كارت ویزیت خود را به دیگران ارایه نمایید، این كار هم به توسعه شبكه كسب و كار شما کمک خواهد کرد و هم به سبب ارایه روش های تماس با شما سبب حفظ ارتباط مشتریان با شما خواهد شد.

QR Code

این رمز توسط یکی از شرکت‌های زیرمجموعه صنایع خودروسازی تویوتا ژاپن به نام کابوشیکی-گایشا دنسودر سال ۱۹۹۴ میلادی اختراع و مورد استفاده قرار گرفت. انگیزه اصلی این شرکت برای سرمایه‌گذاری در تحقیق ، اختراع و توسعه این نوع رمز نیاز به نوعی رمز که درونمایه آن با شتاب زیاد رمزگشایی شود، بوده‌است. در حال حاضر استفاده از این نوع رمز در ژاپن بسیار فراگیر است و بیشترین کاربرد را میان رمزهای میله‌ای دوبُعدی دارد. پس از آنکه کشورهای انگلیسی زبان از سال 1997 شروع به استفاده از این نوع رمز کردند نام “QR” کوتاه شده “Quick Response” یه معنی (پاسخ سریع) را برای آن انتخاب نمودند و به همین نام در سازمان‌های بین‌المللی آن را به ثبت رساندند.

QR code  یا رمزینه ی پاسخ سریع، یک رمزینه ماتریسی یا بارکد دوبعدی است که می‌توان آن را با پوینده‌های QR تلفن همراه دوربین‌دار و تلفن هوشمند بازخوانی کرد. این بارکد دربردارنده ی چیدمانی از نقطه‌های مربع‌شکل سیاه‌رنگ (با نام ماژول) بر روی زمینه ی سفید است. داده ی نهفته می‌تواند نوشته، نشانی وب، پیامک، شماره تلفن، اطلاعات کارت ویزیت یا داده دیگری باشد.

Title

امروزه کد های QR بسیار رایج شده اند.همچنین تعداد افرادی که از تلفن های هوشمند استفاده می کنند کم نیست و همه ی این تلفن ها نرم افزار هایی برای خواندن این نوع کد ها را دارند.از این جهت به تازگی طراحان در کارت های ویزیت از این نوع کد ها استفاده می کنند تا هم انتقال اطلاعات شخصی افراد به موبایل راحت تر شود و همچنین کارت هایشان زیباتر و بروزتر باشند.

ویژگی طراحی کارت ویزیت توسط ما

معرف شرکت
معرف شرکت
تاثیر در اولین نگاه
تاثیر در اولین نگاه
خوانا بودن متن
خوانا بودن متن
توصیف نام تجاری
توصیف نام تجاری
استفاده از فونت مناسب
استفاده از فونت مناسب
جذابیت
جذابیت
فرم بندی مناسب
فرم بندی مناسب
دارای آیتم های گرافیکی
دارای آیتم های گرافیکی
سادگی
سادگی
رنگ بندی مناسب
رنگ بندی مناسب
مخاطب شناسی
مخاطب شناسی
منحصر به فرد بودن
منحصر به فرد بودن

شرح ویژگی ها

معرف شرکت
معرف شرکت

کارت ویزیت ها بازتابی از اینکه شما که هستید می باشد. نه تنها می توانید معرفی اولیه عالی از خود داشته باشد، بلکه یک کارت ویزیت منحصر به فرد می تواند به بسته شدن معامله کمک کند و نیز با دیدن آن همیشه شما را به یاد بیاورند.

شما می توانید به وسیله کارت ویزیت ، اطلاعات مربوط به یک شخص و یا  شرکت را به زیباترین و ساده ترین شکل ممکن در اختیار مخاطبان خود قرار می دهید.

اما نکته ای که اغلب فراموش می شود، تاثیرگذاری اولیه یک کارت ویزیت است که معرفی درست و ارایه اطلاعات شما را به مخاطب عملی می کند چرا که اگر نکات اصلی و کلیدی در طراحی و اجرای یک کارت ویزیت رعایت نشده باشد، کارت ویزیت شما نمی تواند معرف مناسبی از کسب و کارتان باشد.

تاثیر در اولین نگاه
تاثیر در اولین نگاه

ماندگاری طرح در ذهن مخاطبان یکی از روش های متمایز سازی شما نسبت به رقبا می باشد، لذا تاثیر آنی طرح و متفاوت بودن آن در این امر کمک چشم گیری می نماید.

خوانا بودن متن و استفاده از فونت مناسب
خوانا بودن متن و استفاده از فونت مناسب

با توجه به این کارت ویزیت ها دارای ابعاد کوچک و فضای کمی و دارای مخاطبان گسترده ی می باشد از این رو در طراحی کارت باید به دو نکته قابل توجه یعنی نوع فونت و اندازه فونت ها توجه کرد که بتواند برای تمامی غشر ها واضح و قابل مطالعه باشد.

توصیف نام تجاری
توصیف نام تجاری

کارت ویزیت شما،معرف شما و توصیف نام تجاریتان است. نشان دادن نام تجاریتان در  کارت ویزیت می تواند نقش موثری در ذهن مخاطب ایجاد کند و این یکی از مهمترین چیزهایی است که شما باید به عنوان یک مدیر و یا بازاریاب حرفه ای به آن توجه کنید ؛ زیرا کارت ویزیت شما،معرف هویت شرکتتان است.

جذابیت
جذابیت

طراحی لوگوی جذاب نیاز به ایجاد یک حس طنین انداز در کاربران با نگاه اول دارد تا آن را به لوگو ای به یاد ماندنی تبدیل کند .به رسمیت شناختن نام تجاری شما در میان مخاطبان به ساخت یک رابطه بین شما و کاربران کمک خواهد کرد و باعث افزایش اعتماد به نام تجاری شما و اعتبار شما در بازار خواهد شد.

فرم بندی مناسب
فرم بندی مناسب
ریتم و ترکیب بندی مناسب در طرح های می تواند باعث جذابیت و انقال مفهوم هرچه بهتر باشد.
دارای آیتم های گرافیکی
دارای آیتم های گرافیکی

آیتم یا المان های گرافیکی قابل تعویض و تغییر مرتبط با کسب و کار شما می تواند راه جالبی برای افزودن تغییر و تحول به کارت ویزیت  باشد. به این ترتیب نه تنها کارت های منحصر به فردی خواهید داشت بلکه از آنجا که تصاویر مختلف روی آن ها به کار رفته است جذاب و جالب خواهند بود.

سادگی
سادگی

هدف اصلی از طراحی لوگو ایجاد ارتباط بین بیننده و سازمان است و فردی که لوگو را نگاه می کند تنها چند ثانیه فرصت دارد تا مفهوم آن را درک نماید همچنین پیچیده بودن لوگو و ایجاد جزییات زیاد در آن موجب کاهش قابلیت مقیاس پذیری در لوگو می شود.

رنگ بندی مناسب
رنگ بندی مناسب

اگرچه طراحی لوگوی شما به طور مستقیم نشان دهنده ی محصولات و یا خدمات شما نمی باشد، اما باید چیزی در مورد ارزش ها و فرهنگ شرکت شما را منعکس کند. در حالت ایده آل فرهنگ شرکت شما ، افکار و عقاید مخاطبان شما را تحت تاثیر قرار می دهد. درک و شناخت مخاطبان ، شما را قادر می سازد تا به سادگی یک لوگوی تاثیر گذار و مناسب برای نام تجاری خود طراحی کنید ، به طوری که مخاطبان خود را تحت تاثیر قرار داده و بر مشروعیت کسب و کار خود بیافزایید. بخشی از ایجاد یک لوگوی فریبنده، انتخاب یک رنگ مناسب است که کمک می کند تا شما احساسات بیننده خود را جادو کنید.

مخاطب شناسی
مخاطب شناسی

بسیار مهم است اینکه شما مخاطب خود را به خوبی بشناسید .
شما نمیتوانید یک گوشی موبایل که محصول شماست را برای سنین کودکان تبلیغ کنید .
حتما باید تحقیق کنید که در رده سنی خریداران تلفن همراه بیشتر است و در ادامه برای باید یک جایگاه مناسب برای هم نمایش تبلیغ خود در نظر بگیرید

منحصر به فرد بودن
منحصر به فرد بودن

یک طراحی خاص که بر روی تمام فرم های چاپ می گردد نشان می دهدنوع کار میبن پیام و اهداف ، کاراکتر و ویژگی های مجموعه ی تابعه خود است و این پیام را به مخاطبان خود منتقل می کند که با مجموعه ای منظم و ساماندهی شده روبرو هستند. و تنها متفاوت بودن طرح است که می تواند در میان ما سایررقبای متمایز باشد.

نمونه کارها

مشاهده نمونه کارهای بیشتر

تعرفه خدمات

نوع خدمت

تعداد اتود

نوع

اشخاص

کسب و کارهای کوچک

شرکت ها و سازمان ها

زمان تحویل

کارت ویزیت

2

یک رو

000,48  تومان

سفارش آنلاین

000,68  تومان

سفارش آنلاین

000,88  تومان

سفارش آنلاین

2 روز کاری

دو رو

000,64  تومان

سفارش آنلاین

000,84  تومان

سفارش آنلاین

000,108  تومان

سفارش آنلاین

  • Logo

    ما در دنیای گرافیک همواره سعی داریم با ارایه خدمات گرافیکی با کیفیت و قیمت مناسب رضایت و اطمینان شما را جلب نماییم.

  • خدمات ما

    • طراحی کارت ویزیت
    • طراحی ست اداری
    • طراحی لوگو
    • طراحی کاتالوگ
    • طراحی تراکت
    • طراحی بروشور
    • طراحی بنر
    • بسته های پیشنهادی (اشخاص)
    • بسته های پیشنهادی (شرکت ها)
    • بسته های پیشنهادی (بنر صفحات مجازی)
    • برند سازی
    • سرویس سفارشی
  • پیگیری وضعیت سفارش

  • ارتباط با ما

    شما می توانید همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 الی 17 از طریق تلفن و ایمیل ذیل با ما در ارتباط باشید

    تلفن: 1564245-0910
    ایمیل: info@donyayegraphic.ir

تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه دنیای گرافیک می باشد.
هر گونه کپی برداری از مطالب و نمونه کارها بدون ذکر منبع پیگرد قانونی خواهد داشت.
  • قرارداد، قوانین و مقررات