برند
برند یا همان نام تجاری ، مزیتی است که در زمانی که شما می خواهید کسب و کار خود را ارتقا ببخشید، به کمک شما می آید. در جهان امروز با توجه به پیشرفت تکنولوژی و صفحات اجتماعی داشتن نام تجاری مناسب بسیار موثر می باشد.
ساخت یک نام تجاری منحصربه فرد و قوی و همچنین مرتبط با کارتان می تواند شما را به مخاطبان تان به خوبی نمایش دهد و از آن می توانید در دنیای مجازی نیز به خوبی استفاده کنید. یک نام تجاری خوب دستاورد های کسب و کار شما را به همه نشان می دهد و باعث به رسمیت شناختن شما می شود. همچنین یک نام تجاری مناسب به شما کمک می کند تا در رقابت میان رقبای تان در ذهن مردم ماندگار بمانید و همچنین باعث اعتبار بخشی به کسب و کارتان می شود، و تصویر شرکت شما را تقویت می سازد. این نام نخستین گام شما برای اعلام خود به جهانیان در میان رقبای تان است.
برند شخصی، شما را از دیگران متمایز می کند مانند تصویری است که شامل تمامی صفات و ویژگی های شماست که بعد از شنیدن نام شما، آن تصویر در ذهن افرادی که شما را می شناسند پدیدار می شود.
مزایای داشتن برند
- برند یا همان علامت تجاری به عنوان یک عامل موثر در انتخاب مصرف کننده عمل می کند. یعنی با داشتن یک برند قدرتمند می توان انتخاب را برای مشتریان هدف آسان تر کرد.
- یک برند (علامت تجاری) موفق حس وفاداری و طرفداری را در مشتریان هدف بر می انگیزد و باعث به وجود آمدن حس مالکیت مشتریان نسبت به برند مصرف شده می شود و آن را جزئی از زندگی خود می دانند.
- برند خدمات یا محصول شما را از دیگران متمایز می سازد. این مورد زمانی بیشتر تاثیر گذار است که ارائه دهندگان خدمات یا تولید کنندگان بیشتری در بازار وجود داشته باشد. در این حالت محصول یا خدماتی موفق تر می باشد که برای مشتریان از حسن شهرت بیشتری برخوردار باشد یا حداقل برایشان شناخته شده باشد.
- یکی از مزایای برند این است که با داشتن یک برند محیط را برای رشد تجارت به وجود می آورد. زمانی که شما برای توسعه تجارت خود تلاش می کنید، یک برند قدرتمند می تواند به عنوان سکوی پرتاب عمل کند. محصول یا خدماتی که تحت نام یک برند به مشتریان شناسانده شده است به راحتی می تواند توسعه یابد.
- یک برند موفق و پویا نه فقط از لحاظ ظاهر بلکه از لحاظ ماهیت می تواند سطح وفا داری و رضایت مشتریان را افزایش دهد.
- نام تجاری یک شرکت، منبع اصلی مزیت رقابتی و یک دارایی ارزشمند و استراتژیک می باشد.
- برند یک محصول متمایز در ذهن مشتریان می سازد.
- هر سازمان یا مجموعه ای دارایی های نامشهود و ارزشمندی دارد که می توان برند را یکی از آنها دانست.
- در شرایط سخت و بحرانی اقتصادی برند ها با تکیه بر وفاداری مشتریانشان همچنان موفق هستند.
تعرفه برندسازی
نوع
خدمت |
موارد |
قیمت |
زمان
تحویل |
برندسازی |
طراحی
لوگو ( تلفیقی) |
000,400,4 تومان |
یک
ماه |
ست
اداری |
|||
شناسنامه
طرح ایده و
رنگ سارمانی |
|||
تعریف
فونت سازمانی |